סוגי מכשירים להסרת שיער

בחירה נכונה של מכשיר להסרת שיער עשויה לשפר באופן דרמטי את תוצאות סדרת הטיפולים. הבעיה היא שרוב האנשים לא יודעים להצביע על הבדלים בין המכשירים הקיימים, למעט השוני במראם החיצוני. קיימים פערים שונים בין המכשירים להסרת השיער והפתרון הוא להבחין בתכונות שלהם.

מכשירי הסרת שיער הפועלים על אנרגיית אור מפעילים עוצמת אור כדי למנוע צמיחת שיער בגווני העור השונים. האור מתביית על המלנין שבשיערה כמוליך בכדי לגרום לקרישת חלבון בזקיק ובכך למנוע צמיחת שיערה חוזרת. הטיפול אינו אפקטיבי עבור בעלי שיער בהיר.

מכשירים שפועלים בטכנולוגיית קרן אור פועלים בקצב מהיר ומבצעים טיפולים בטווח זמן קצר יחסית. אלו המכשירים השכיחים ביותר להסרת שיער ברמה גבוהה שנמצאים בשימוש של מכוני הסרת שיער ברחבי הארץ והעולם.

מכשירי ELOS  אלו מכשירי דיודה לייזר שבהם אנרגיית האור מגיע ל-810 ננו מטר ומשולבת יחד עם אנרגיית RF ומערכת QUANTA שאינה טכנולוגיה סטנדרטית אלא מערכת שלמה. המערכת מיועדת לטיפולי הסרת שיער בלייזר והיא נחשבת לטכנולוגיה החדישה ביותר בעולם. האנרגיה המקסימאלית של המערכת מאפשרת אפקטיביות בכל טיפול.

אז איך בכל זאת בוחרים מכשיר מתאים


כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע ובעיקר להתאים את מאפייני המכשיר לסוג הקהל המטופל.
לפני רכישת מכשיר הסרת השיער, יש לבקר במפעל היצרן ולאמוד על ההבדלים שבין יבוא לבין ייצור ישראלי הנחשב כאיכותי יותר.  

בדקו מי הגורם שמעניק לכם שירות ואחריות על המכשור, מי נותן את המענה הקליני והתפעולי ומהם התקנים שיש למכשיר הסרת השיער טרם רכישתו. 

Comments

  1. אתר מעולה לרכישת מכשיר לייזר
    היכנסו
    https://www.morbarel.co.il/%D7%9B%D7%9E%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%9E%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%A8-%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A8-%D7%9C%D7%94%D7%A1%D7%A8%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A2%D7%A8/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

סוגי מכשירים להצרת היקפים

מכשיר ביתי להסרת שיער

הצרת היקפים בקור