הצרת היקפים באולטרסאונד

טיפולי הצרת היקפים בטכנולוגיית האולטרסאונד נעשים ללא ניתוח או התערבות פולשנית לצורך יצירת סימטריה מושלמת בקווי המתאר של הגוף בתהליך הרזיה ולאחריו. 

פעולת האולטרסאונד הינה האצת פעילות הלימפה, פירוק שומנים רכים, הפרדתן והפרשתן בתהליך חילוף החומרים הטבעי של הגוף.

טיפול הצרת היקפים באולטרסאונד מעניק שורה ארוכה של יתרונות והוא מותאם לנשים ולגברים בכל גיל ובכל גווני העור.

יתרונות טיפול הצרת היקפים

בזמן הטיפול אנו ממקדים את אנרגיית האולטרסאונד באזור שבו מעוניינים למצק את העור ולהצר היקפים. בעזרת המכשיר להצרת היקפים ניתן למקסם את תוצאות ההרזיה במהירות ובתוך מספר מפגשים בודדים עם מטפלים מיומנים ברפואה האסתטית.
הטיפול להצרת ההיקפים באולטרסאונד לא מצריך התערבות פולשנית והטיפול אינו כרוך בכאב ולכן הוא מותאם לטפל גם בילדים מיד לאחר גיל ההתבגרות וגם במבוגרים הסובלים מבעיית עודף משקל.  
ניתן לבצע הצרת היקפים באולטרסאונד באזורים שונים בגוף. האזורים המבוקשים ביותר הם הישבן, הירכיים והבטן, בהם יש ריכוזי שומן גבוהים, אך הטיפול אף יעיל גם בזרועות או באזור הפנים והסנטר, את אזור הטיפול בוחרים לאחר שיחת ייעוץ עם המטפלת והצוות המקצועי.

מכשיר להצרת היקפים


הליך הטיפול

הצרת היקפים באולטרסאונד מתבצעת במכונים מתקדמים לרפואה אסתטית. בשלב הראשון נערכת פגישת היכרות בין הרופא לבין המטופל, נבדק מצבו הרפואי של המטופל ונערכת סקירה של ההיסטוריה הבריאותית שלו. בשלב השני קובעים את מספר הטיפולים הנדרשים לטובת הצרת היקפים ופורסים בפני המטופל גם את רשימת תופעות הלוואי.
עם זאת, יש לקחת בחשבון שהצרת היקפים באולטרסאונד ללא ניתוח ועם מכשיר ייעודי כמעט ולא כרוכה בתופעות לוואי, וניתן לחזור לשגרת פעילות מלאה מיד בתום הטיפול.

לסיכום,


הצרת היקפים באולטרסאונד הוא טיפול אסתטי שמומלץ לגברים, נשים וילדים. את הטיפול מבצעים בהתאמה אישית לכל מטופל. היתרונות של הצרת היקפים ללא ניתוח באים לידי ביטוי ביעילות גבוהה, נוחות וגמישות. את הטיפול אף ניתן לבצע כסדרת טיפולים נפרדת או כסדרת טיפולי השלמה לטכנולוגיית הקריוליפוליזיס להקפאת תאי שומן לצרכי הרזיה.

Comments

Popular posts from this blog

סוגי מכשירים להצרת היקפים

מכשיר ביתי להסרת שיער

הצרת היקפים בקור